Google Chrome heeft met zijn laatste update het welbekende slotje in de browserbalk niet meer weergegeven als website bezoeker zie je dus niet meer het welbekende symbool hiervoor wat bevestigd aan de bezoeker dat de verbinding beveiligd is. Laten we in deze blog post bekijken wat dit inhoud en wat dit kan betekenen voor jouw website. Gebruik van SSL neemt toe Sinds jaren neemt het gebruik van SSL/TLS op het internet gestaag toe. Deze beveiligingsprotocollen zijn essentieel geworden om gegevens
Het verhuizen van je website en e-mail naar een nieuwe provider kan een uitdagende taak lijken. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden om een soepele overgang te garanderen. In deze blogpost zullen we een overzicht geven van de stappen die je kunt volgen om deze verhuizing soepel te laten verlopen. Inventarisatie maken Voordat je begint met de verhuizing is het cruciaal om een inventarisatie te maken van alle aspecten die moeten worden overgezet. Dit omvat niet alleen de websitebestanden
Het internet en het dagelijkse leven staan niet stil in de wereld vandaag kunnen ontwikkelingen en gebeurtenissen zo een opschudding veroorzaken. Ook in jouw branche zijn er vast een hoop ontwikkelingen en nieuwe methodes om naar oude problemen te kijken. Als website eigenaar is het begrijpen en benutten van trends essentieel voor een succesvolle contentmarketingstrategie. Trends zijn niet alleen tijdelijke hypes; ze vertegenwoordigen veranderende behoeften voorkeuren en interesses van je doelgroep.
Voor veel websites is er een vrijwel constante vraag naar nieuwe content om relevant te blijven nieuwe bezoekers aan te trekken en bestaande bezoekers te kunnen vasthouden. Eerder gepubliceerde content recyclen kan een manier zijn het werk hierin gemakkelijker voor jezelf te maken of juist de content te kunnen aanbieden op een nieuwe frisse manier. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar de manieren die jij kunt gebruiken om oude content opnieuw in te kunnen zetten. Het aanpassen
Google AdSense is vaak de eerste methode waar websitebeheerders naar kijken om inkomsten te verdienen uit hun websites die niet direct producten of diensten verkopen. Met een contentwebsite die bijvoorbeeld een blog kan zijn een hobby website of een informatieve website. Zijn advertenties vaak de manier om hier zonder veel actief werk inkomsten eruit te generen. Google AdSense vormt voor velen een manier om een extra zakcentje te verdienen hun media bedrijf te runnen of anderzijds hun hobby te
Content marketing is voor vele websites een strategie die een hoop vruchten kan afwerpen content kan namelijk altijd voor je werken. Zonder dat je hier na het publiceren constant actief mee bezig dient te zijn. Zodra je eenmaal een basis aan content op je website live hebt staan zal je altijd bepaalde content op pagina’s artikelen of posts populairder zijn dan ander resultaten. In deze blog post nemen we een diepere kijk hoe je hierin op kunt inspelen en hierdoor je succes kunt uitbreiden. Laten
Elk jaar brengt WordPress een nieuw thema uit voor het populairste Content Management Systeem. Dit thema is elk jaar wisselend en brengt elk jaar in de ogen van de ontwikkelaars het beste naar boven van de laatste WordPress update. Dit jaar staat wederom de blok editor van WordPress in de schijnwerper met dit thema en laat je geheel op een visuele wijze je WordPress website zelf ontwerpen. Laten we en kijkje nemen naar het nieuwe thema en hoe jij deze kunt inzetten voor jouw volgende project. De
Websites bestaan er voor alles en iedereen en ze spelen een cruciale rol in het overbrengen van informatie en het aantrekken van bezoekers. Of dit nu voor je plaatselijke kunst en hobbymarkt is je Freelance fotograaf website of zelfs voor een internationaal bedrijf. Een van de meest effectieve manieren om de aandacht van gebruikers te trekken en te behouden is door middel van visuele content. Dit omvat een breed scala aan media van afbeeldingen tot video's die niet alleen het uiterlijk en presentatie
Een van de spannende maar uitdagende taken bij het opzetten van een WordPress-website is het kiezen van het juiste thema. Met duizenden opties kan het vinden van het perfecte thema overweldigend lijken. In deze blog post leggen we uit hoe je door de bomen het bos ziet en hoe jij jouw thema eruit weet te vinden. Laten we beginnen! 1. Definieer je behoeften: Begin met het identificeren van de essentiële functies die je website nodig heeft. Wil je een e-commercefunctionaliteit specifieke ontwerpelementen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147