Hoe betaal ik mijn openstaande factuur?
Om je openstaande factuur te voldoen kan je de volgende stappen volgen.
Stap 1: Log in op het klantenpanel en ga naar Mijn Facturen.
Dit kan via de volgende link. De gegevens die je hier in dient te vullen zijn je email adres die je gebruikt hebt om je account bij ons aan te maken en het door jou gekozen wachtwoord.
Wanneer je het wachtwoord bent vergeten dan kan je op de 'wachtwoord vergeten link' klikken en hier je email adres invoeren. Hierna krijg je op de mail de instructies om je wachtwoord te herstellen.
Log vervolgens in.
Stap 2: Open de facturen.
In het volgende scherm na het inloggen kom je terecht in het Dashboard van het klantenpanel. Hierin kan je vervolgens in het overzicht Mijn Facturen aanklikken om de facturen in te zien. Als je een factuur open hebt staan zal deze extra aangegeven worden met rood. In plaats van blauw.
Stap 3: Open de openstaande factuur
In het overzicht wat volgt zie je alle openstaande facturen die op het moment spelen, je hebt ook de optie om meerdere facturen tegelijktijdig te selecteren en te betalen. Maar om dit 1 voor 1 te doen kan je naar de factuur gaan door erop te klikken, of specifiek even op het oogje aan de rechterkant te klikken.
Stap 4: Betaal de factuur.
Nadat je de factuur in het voorgaande scherm hebt aangeklikt kom je terecht in het overzicht van de factuur, hier zie je gelijk welke kosten dit precies betreft, en hieronder alle verschillende betaalmethodes. Waar IDEAL en Fast Checkout (Automatische incasso) de meest gebruikelijke methodes zijn. Hier ben je uiteraard verder zelf vrij in om te beslissen.
De betaalmethode wordt verder onthouden, en de laatst gebruikte betaalmethode wordt hier gelijk getoond, in dit voorbeeld IDEAL, zodra je hierop klikt wordt je gelijk doorverwezen naar onze betaalpartner Mollie, waar je de factuur kunt voldaan.
Wil je toch een andere betaalmethode selecteren, kies dan daaronder voor jouw geprefereerde betaalmethode. Zodra je erop klikt wordt je er gelijk naar doorverwezen. Beweeg je muis er even overheen zonder erop te klikken om direct te zien welke betaalmethode dit precies is.
Na het selecteren van de betaalmethode kan het een paar seconden duren voordat je wordt doorverwezen, sluit je internet browser hier niet af.
Afhankelijk van de geselecteerde betaalmethode kom je vervolgens in het scherm terecht om de betaling verder af te ronden.
Je kan daarbij gelijk de QR code scannen met je mobiele telefoon in je bank app, of je kan dit even handmatig verder doen door je bank te selecteren en de stappen te volgen.
Na een succesvolle betaling wordt je vanzelf teruggeleid naar onze website. En als de betaling direct heeft plaatsgevonden dan staat de factuur gelijk op voldaan.
We hopen dat dit artikel enige duidelijkheid geeft hoe je een factuur dient te voldoen. Wanneer je hier nog vragen over hebt dan kan je kijken of de online chat beschikbaar is.
Ben je het niet eens met een factuur of bestaat er nog onduidelijkheid over een factuur dan kan je een ticket aanmaken richting de administratie. Hoe je een ticket aanmaakt kan je in dit artikel nalezen.